Třetí soutěžní den / Third competition day

Včerejší večer a dnešní ráno provázely diametrálně odlišné emoce. Zatímco v pondělí večer se všichni těšili z velmi optimistických předpovědí a někteří dokonce volali po startech v 10 ráno, tak v úterý ráno nás probudilo zatažené nebe a zima, která s blížícím se létem nemá nic společného.

I přes situaci ráno jsme se rozhodli pro relativně dlouhou AAT trať na 3 hodiny pro všechny třídy a bylo to dobré rozhodnutí. Před starty ve 12 hodin se ze zataženého nebe plynule udělaly řady kumulů a pilotům pak už nezbývalo nic jiného než se poprat o další 1000ci bodovou disciplínu, díky které už máme závody platné.

Modely počasí na zítřek jsou rozporuplné a jestli se skutečně poletí, uvidíme až zítra.

Last night and this morning brought completely different emotions. On Monday evening, everyone was excited about the very optimistic forecasts, with some even calling for starts at 10 AM. But on Tuesday morning, we woke up to an overcast sky and chilly weather that felt nothing like the approaching summer.

Despite the morning’s situation, we decided to set a relatively long AAT task of 3 hours for all classes, and it turned out to be a good decision. By noon, the overcast sky had gradually given way to rows of cumulus clouds, and the pilots had nothing left to do but tackle another 1000-point task, ensuring the competition is now valid.

Weather models for tomorrow are conflicting, and whether we’ll actually be able to fly will be determined in the morning.